czwartek, 1 października 2015

Wczasy wakacyjne

Wczasy wakacyjne


Autor: Michał Serafin


Nadchodzą wakacje. Wielu z nas zastanawia się nad tym, gdzie można spędzić najlepszy wypoczynek. Ofert jest bardzo wiele, jednak jak wybrać tą najlepsza, która zagwarantuje nam niezapomniane wakacje?


W dzisiejszych czasach nie trudno znaleźć wielu atrakcyjnych ofert. Biura podróży prześcigają się w atrakcyjnych ofertach, która mają nam zapewnić niezapomniane wakacje. Większość z nich z pewnością takie wczasy nam zapewnią. Osobiście jednak proponuję, by spróbować samemu zorganizować ciekawy wyjazd.

Swego czasu miałem okazję spędzić kilka dni w bardzo przyjemnym kurorcie w Muszynie. Okazało się, że miejscowość ta jest bardzo ładna i atrakcyjna dla wczasowiczów. Widząc ceny, jakie proponują niektóre biura podróży za wyjazdy do takich kurortów można złapać się za głowę. Osobiście wolę sam zająć sę organizacją i zaoszczędzić „kilka groszy”. Nieskromnie przyznam, że udało mi się zorganizować bardzo przyjemne wakacje. Hotel w Muszynie okazał się strzałem „w dziesiątkę”. Cała rodzina byla bardzo zadowolona z mojego planu, który zakładal, że w każdy dzień zwiedzamy coś nowego. Miało to na celu zwiększyć aktywność naszej wycieczki.

Ciekawostką są również propozycje, które mieliśmy przed wyborem wyjazdu w polskie góry. Otóż jedna z naszych znajomych bardzo lubi wycieczki enoturystyczne. Czym jest enoturystyka? Jest to wycieczka po krajach o najbardziej rozwiniętej kulturze winiarskiej, gdzie poznaje się smaki win z całego świata. Ja osobiście byłem dośc pozytywnie nastawiony do tej oferty, jednak moja żona, która nie przepada za tego rodzaju trunkami zadecydowała, iż wyjedziemy do Muszyny.

Nie żałuję tej decyzji. Nie dość, że bardzo dobrze się bawiłem, to jeszcze podczas wyprawy udało nam się znaleźć bardzo atrakcyjna miejscowość, która przypadła nam do gustu. Wiedzieliśmy ,że w najbliższym czasie będziemy chcieli rozpocząć budowę domu, więc postanowiliśmy szukać tabliczki z napisem „nieruchomości Podbeskidzie”. I udało się! Znaleźliśmy małą działeczkę wbardzo przyjemnym miejscu, które zachwyciło całą rodzinę.

I tak udało nam się „załatwić” dwie „sprawy” za jednym razem. Bardzo dobra zabawa, plus znalezienie miejsca na nasz przyszły dom. Z pewnością jeszcze nie raz będziemy wracać wspomnieniami do tych wakacji.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz