czwartek, 7 czerwca 2018

Pozycjonowanie hotelu – bardzo trudny proces

Pozycjonowanie hotelu – bardzo trudny proces


Autor: M-S-M


Prawdziwe efekty reklamy mało mają wspólnego z pustymi kliknięciami na stronę www, i o tym przede wszystkim muszą pamiętać osoby odpowiedzialne za reklamę w hotelach, ośrodkach konferencyjnych czy w obiektach oferujących wynajem sal na różne okazje.


Obecnie Google wprowadziło tak dużo zmian w algorytmach, że masowo poupadały firmy pozycjonujące, dlaczego? Ponieważ niemożliwe stało się podpisywanie umów na wygenerowanie wysokiej pozycji na tak zwane top 5 bądź top 10 w wyszukiwarce za określoną kwotę. Google wprowadzając zmiany oczywiście miało w tym swój interes, ale nie o tym będziemy tu pisać.

Czy zatem nie ma obecnie szansy na dobrą reklamę dla hoteli w Internecie?
Nic bardziej mylnego. Obecnie trzeba umiejętnie dokonywać wyboru między serwisami/firmami oferującymi reklamę dla hoteli. Im więcej są w stanie zrobić/ zaoferować w sposób dynamiczny względem hotelu czy obiektu wypoczynkowego, tym lepiej. Sama prezentacja w popularnych katalogach to już za mało, bo do tego trzeba dołożyć jeszcze działania reklamowe w serwisach społecznościowych i w serwisach prasowych. Nie wszystkie firmy mają takie możliwości, bo nie wszystkie wypracowały od początku swojej działalności konkretne rozwiązania reklamowe dla hoteli.

Kompleksowe i długofalowe rozwiązania zapewnią coś lepszego od pustych kliknięć na stronę www obiektu, a mianowicie realne zapytania o usługi bądź rezerwacje, a tego najbardziej chcą obiekty hotelowe i centra konferencyjne.

Czy to znaczy, że całą pracę w kierunku skutecznej reklamy można scedować na firmę bądź serwis?
Niestety nie. Część pracy muszą wykonać pracownicy hotelu, przynajmniej w zakresie przygotowania i przekazania wszelkich ofert specjalnych na cały rok działalności obiektu. Do tego wyznaczony pracownik hotelu powinien nadzorować ilość spływających zapytań z danego serwisu, a także na bieżąco informować o wszelkich szczegółach z życia obiektu, co oczywiście będzie podstawą do tworzenia materiałów prasowych i ciekawych artykułów dla ogólnej wiadomości potencjalnych klientów.

W dzisiejszych czasach wiele katalogów konferencyjnych musiało wprowadzić nowe rozwiązania reklamowe dla hotelarzy, aby rzecz jasna zatrzymać u siebie klientów.

Tajemnicą pozostaje to, co każdy katalog ma do zaoferowania potencjalnym klientom, jednak muszą to być sprawdzone metody, skoro hotelarze decydują się na takie kompleksowe usługi i zostają w strukturach danego serwisu.


http://www.e-konferencje.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

17 komentarzy:

  1. To prawda, reklama w serwisach społecznościowych jest coraz bardziej istotna. To właśnie tam coraz więcej osób poszukuje ciekawych ofert. Prowadzenie kont w serwisach takich jak Facebook czy Instagram jest wręcz konieczne aby osiągnąć sukces.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycjonowanie sklepów internetowych jest nadal bardzo skutecznym sposobem na zdobycie widoczności i ruchu w wyszukiwarce Google. Ja bardzo chętnie działam z firmą pozycjonerską https://dolp.pl i jestem bardzo z tej kooperacji szczęśliwa. Należy wiedzieć, że w zestaw pozycjonowania witryn wchodzi mnóstwo składników które muszą działać razem ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominik Skwarski10 kwietnia 2019 12:58

    Jednak jest to możliwe i w sumie pozycjonowanie hotelu jest pewnym elementem marketingu internetowego, który jest dość powszechnie stosowany. Jak najbardziej nie obejdzie się w tym przypadku bez używania narzędzi analityki internetowej http://www.alejahandlowa.pl/uslugi/narzedzia-analityki-internetowej gdyż to bardzo dużo właśnie od nich zależy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli mamy do czynienia z dobrą agencją to bez przeszkód poradzi sobie w każdej branży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycjonowanie stron www jest nadal bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie klientów i ruchu w wyszukiwarce Google. Osobiście bardzo chętnie czytam artykuły pozycjonerskie w http://www.dccomp.pl/o-pozycjonowaniu-stron-slow-kilka/ i jestem mocno z nich szczęśliwa. Należy pamiętać, że w skład pozycjonowania stron wchodzi mnóstwo czynników które muszą współpracować wspólnie ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. W momencie kiedy chcemy w odpowiedni sposób rozreklamować nasz interes w sieci to musimy stosować ku temu najlepszy sposób. Ostatnio ciekawie to zostało opisane w https://pozycjonowanie-w-olsztynie.blogspot.com/2019/10/sposoby-wyboru-firmy-seo.html iż pozycjonowanie stron internetowych jest nadal bardzo skuteczną metodą na to aby pokazywać swoją firmę. Osobiście Bardzo chętnie stosuję takie zabiegi marketingowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością samo pozycjonowanie takich stron do łatwych nie należy. ja na pewno od początku zacząłbym od sprawdzenia słów kluczowych konkurencji http://360interactive.pl/jak-sprawdzic-slowa-kluczowe-konkurencji/ i jestem zdania, że świetnie się to sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat działam w innej branży i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest po prostu pozycjonować własne strony www. Moim zdaniem świetnie samym procesie SEO napisano w http://abc-zakupy.pl/jak-wypozycjonowac-w-google-swoja-strone-www/ i jak najbardziej ja jestem zdania, że warto jest korzystać z takiej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. J nigdy nie miałam okazji pozycjonować takich stron, ale domyślam się, że nie jest to łatwy temat. Moim zdaniem bardzo fajnie sprawdzają się również pliki pdf na stronie. Jednak jak napisano w https://www.zgred.pl/blog/jak-optymalizowac-pliki-pdf-pod-seo/ je należy również dobrze zoptymalizować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie miałem jeszcze okazji aby kiedykolwiek pozycjonować hotel i jeśli do tego dojdzie to wiem, ze sprawa łatwa nie będzie. Ogólnie o samym SEO chętnie czytam na stronie inclick i muszę przyznać, że jest to wiedza bardzo obszerna.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ja dopiero zaczynam uczyć się pozycjonowania i nie miałem jeszcze żadnych klientów, ale temat wydaje się bardzo ciekawy. Ja jestem zdania, że jeśli mam się uczyć pozycjonowania to muszę zacząć od podstaw. Bardzo podoba mi się wpis https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/na-czym-polega-pozycjonowanie-stron-seo/ gdzie fajnie określono na czym polega pozycjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zdania, iż ogólnie pozycjonowanie stron www jest bardzo ważne i moim zdaniem, że warto się tym zainteresować. Niedawno o tym czytałem w artykule http://e4media.pl/jak-wypozycjonowac-strone-internetowa/ i oczywiście, uważam że takie kwestie są całkiem istotne. Tym bardziej, iż teraz chyba każdy chce aby być na pierwszych miejscach w wyszukiwarce Google.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jeszcze nigdy nie miałem okazji pozycjonować takiej strony i tym bardziej, że dopiero się uczę pozycjonowania. Wiem na pewno, że świetnie sprawdza się używanie odpowiednich narzędzi. Jak dla mnie bardzo fajnie opisano ten fakt whttps://zdalnymarketing.pl/wp/ktore-narzedzia-seo-warto-wybrac/ i jestem przekonany, że należy to znać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobny wpis jest tutaj: https://ladyfitness.com.pl/sport-i-turystyka/ i podobne wnioski

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozycjonowanie Bydgoszcz jest usługą skierowaną do przedsiębiorstw z Bydgoszczy, które chcą poprawić swoją widoczność w wynikach wyszukiwania dla fraz związanych z tym miastem. Strategia pozycjonowania lokalnego w Bydgoszczy wymaga szczegółowej analizy rynku i dostosowania działań SEO tak, aby odpowiadały one na specyficzne potrzeby lokalnych użytkowników internetu. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu, firmy mogą zwiększyć swoją konkurencyjność, przyciągając więcej lokalnych klientów.

    OdpowiedzUsuń